About 2
jouw positie

jouw positie

Is je merk al gevestigd, of wil je je juist gaan vestigen in jouw markt? Wij zorgen voor de connectie met jouw doelgroep!

onze diensten

Jouw gewenste positie staat centraal. Vanuit ons Brand Essence Model® stellen we de jouw koers vast, om daarna te ontdekken hoe we deze koers gaan uitvoeren. Dit kan door:

Brand Essence Model

  1. The Brand Essence
    Wat is jouw reden van bestaan? Hier ontrafelen we waar je merk voor staat en waarom je met overtuiging in deze waarden gelooft.
  2. Vision: Wat wil jij bereiken? Ontdek waar je voor staat en hoe je actief streeft naar het verbeteren van het leven van jouw klanten en doelgroep. Welke impact wil je hebben op de wereld om je heen?
  3. Mission: Hoe ga jij jouw visie bereiken? Duik in de strategie achter het verwezenlijken van jouw doelen en hoe je stap voor stap jouw visie gaat waarmaken.
  4. Brand Values: Welke waarden en principes leiden jou bij het nemen van beslissingen? Ontdek hoe deze kernwaarden je helpen de juiste keuzes te maken.
  5. Brand Promise: Wat kunnen jouw klanten van jou verwachten? Verantwoord de beloften die je maakt en hoe je deze waarmaakt om waarde te leveren aan jouw klanten.
  6. Brand Identity: Hoe wil jij gezien worden? Hier geven we een gezicht aan jouw merk en de stem waarmee je communiceert. 
  7. Hello World: Onthul hoe jij de wereld wilt laten kennismaken met jouw merk. Hoe ziet de lancering er uit en de eerste campagnes?

    Ontdek met ons de kracht van deze zeven stappen, die samen de bouwstenen vormen van wie jij bent en wat je wilt bereiken.
circle achtergrondafbeelding
BP 04542 kopie

Jouw koers bepalen

Voor bepalen van jouw koers hanteren we ons Brand Essence Model®. We doorlopen 4 fases:

  1. Het vastleggen van het huidige positie van jouw merk 
  2. Het vastleggen van de gewenste positie van jouw merk.
  3. Het bepalen van de stappen om de gewenste positie te bereiken
  4. Actie! 

Benieuwd wat we voor andere merken hebben gedaan?