Een merkstrategie vormt de basis van jouw merk. Afhankelijk van waar je merk staat, gaan wij samen aan de slag om de koers van jouw merk te bepalen. Dit doen wij altijd met ons Brand Essence Model ®.
In een drukke markt waarin elk merk om aandacht vecht, is een heldere merkstrategie geen luxe maar noodzaak. Het biedt richting, duidelijkheid én onderscheid.
Met een strategische aanpak zorg je dat elk aspect van je merk, van visie tot uitvoering, in lijn is met wie je bent en waar je voor staat. Zo trek je niet alleen de aandacht, maar bouw je duurzame relaties én geloofwaardigheid.
Een merk werkt met een reden. Ze hebben een duidelijke richting en weten wie ze willen bereiken. Wij helpen verschillende merken, groot en klein, bij het bereiken van deze richting.
Een merkstrategie vormt de basis van jouw merk. Afhankelijk van waar je merk staat, gaan wij samen aan de slag om de koers van jouw merk te bepalen. Dit doen we in 3 stappen.
In deze fase gaan we in op jouw purpose, missie, visie, merkwaarden en nog veel meer.
Tijdens een interactieve sessie zagen we jouw merk volledig door, maar lijmen we hem ook weer!
We weten je gewenste positie, maar hoe kom je hier? Tijd voor een helder plan.
De uitvoer van het plan kan op verschillende manieren.
De vraag die centraal staat: hoe maken we de meeste impact?
Sleutelen aan je merkidentiteit, of het uitvoeren van knallende campagnes en activities?