Wij maken menselijke merken.
Een menselijk merk is een merk dat denkt en praat, en zich daardoor kan verbinden met mensen.
Wij bouwen menselijke merken.
Klinkt gaaf en interessant, al zeggen wij het zelf.
En nu de duidelijkere - minder sexy - omschrijving van ons werk: wij zorgen dat mensen in één oogopslag het juiste gevoel en idee hebben bij een bedrijf. En dus een merk.
Dit is handig, want zo weten mensen precies wat ze aan jou product of dienst hebben.
Dit doen we voor start & scale-ups door heel Nederland.
We werken samen vanuit drie kernwaarden:
We geloven in partnerschap
Onze klanten zijn geen klanten, maar partners. We houden elkaar scherp. Kritisch, eerlijk en altijd met het gezamenlijke doel voor ogen: jouw merk sterker maken, je marktpositie verstevigen en je identiteit helder krijgen.
We geloven in creativiteit
Maar niet als loos begrip. Creativiteit betekent voor ons: jouw context begrijpen en er met een frisse blik naar durven kijken. Zo vinden we oplossingen die anderen niet zien.
We geloven in humor
Omdat bedrijven en merken bouwen al serieus genoeg is. Humor maakt licht, luchtig en vooral: menselijk.
Esmee van den Brink
ontwerp. concept
Loïs Vonkeman
afstudeer stagiair
Lotte Pieck
ontwerp. concept
Powerwomen. Lotte is onze rots in de branding als het aankomt op creatieve concepten en state-of-the-art vormgeving. Zal wel met haar achternaam te maken hebben. Ze steelt de show op het schoolplein met te gekke kinderfeestjes voor een van haar drie kids. Is (ver)zorgt tot in de puntjes. Zichzelf, haar werk, haar planning, alles!
Jacob Heidstra
ontwerp. concept. co-founder.