ben jij klaar voor morgen?
Het doel van Generatie Morgen?
Het next-gen HR-adviesbureau worden van Nederland mét een grote aantrekkingskracht voor potentiele collega's en nieuwe klanten. Grote ambities, maar waar begin je?
Hier wisten wij wel raad mee. Samen met Jannika Uitslag, de initiatiefnemer, mochten we het hele concept uitwerken. Van naamstelling tot merkstrategie, de merkidentiteit en als toetje een lanceringscampagne.
Het creëren van de merkstrategie voor Generatie Morgen was een bijzonder traject. De initiatiefnemer, Jannika, had haar huiswerk namelijk al behoorlijk goed gedaan. Ze wist precies waar Generatie Morgen voor staat en welke doelgroep ze wil aanspreken. De uitdaging bij dit traject is dat het merk twee doelgroepen moet aanspreken: bedrijven & nieuwe collega's. Een corporate en werkgeversmerk in één dus.
It's in the name
De naam van een initiatief vormt bijna altijd de basis van de rest van de uitwerking. Om deze reden zijn we gestart met het formuleren van een naam dat aansluit bij de visie van Jannika. Deze visie luidt: 'Ieder mens heeft talent en kan vanuit dit talent bijdragen aan organisaties.'
Ga er maar aan staan. Generatie Morgen werd geboren.
De volgende stap was het vormgeven van een visuele identiteit die Generatie Morgen onderscheidt. Wij kozen voor een eigentijds kleurenpalet en een dynamisch logo dat de energie van de nieuwe generatie weergeeft. De huisstijl werd zorgvuldig ontworpen om flexibiliteit en innovatie te vangen in een strak en duurzaam ontwerp.
Beeldtaal
Wij ontwikkelden een beeldtaal die de diversiteit en dynamiek van de moderne arbeidsmarkt weerspiegelt. De visuals communiceren niet alleen de expertise van Generatie Morgen, maar ook de inclusiviteit en aanpasbaarheid van hun benadering.
Dankzij de samenwerking tussen Generatie Morgen en de Positie heeft Generatie Morgen nu een sterke, herkenbare identiteit die aansluit bij hun visie. De strategie, naamstelling en identiteit dragen bij aan het creëren van een aantrekkelijke merk, waardoor Generatie Morgen zich onderscheidt in de competitieve arbeidsmarkt.
De Generatie Morgen-de Positie samenwerking is een succesvolle reis geweest in het bouwen van een identiteit die niet alleen de doelgroep aanspreekt maar ook de toekomst van werk omarmt.
Samen hebben we een merk gecreëerd dat niet alleen de uitdagingen van vandaag aanpakt, maar ook klaar is voor de kansen van morgen.
Jannika Uitslag van Generatie Morgen