Wat we doen,
voor merken.

Voor de ideale positie

Home
Diensten
Brainstormsessie

Merken die werken

𝟵𝟬% van de merkstrategieën 𝗳𝗮𝗮𝗹𝘁. 
Niet omdat ze slecht zijn. Maar omdat ze 𝗻𝗼𝗼𝗶𝘁 𝗴𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲𝗲𝗿𝗱 worden.
Bij de Positie maken we menselijke merken die wél werken. Omdat we zorgen dat je hele organisatie erachter staat, van receptie tot directie. 

We helpen start & scale-ups hun vage verhaal om te zetten in glasheldere positionering. 

Klanten aan het woord

DEPO 1025 TP Mcase4
Jeanette Eder TPM
Logo TPM BLACK

"Ik heb meerdere herpositioneringstrajecten mogen begeleiden in mijn carrière, maar ik heb zelden zo fijn samengewerkt als met de Positie. Het hele team heeft ons volledig ontzorgt tijdens het traject. Ze communiceren goed en als bonus zijn het ook nog hele leuke mensen. Aanrader!"

Gerrit visser
Gerrit Visser Etran
Etran

"De Positie heeft mij geholpen bij de uitwerking van het concept voor mijn bedrijf. Ze hebben het volledige concept aangepakt. Van het bedenken van de naam, bepalen van de merkstrategie, de huisstijl tot aan het vertalen van de branding naar de website. Super blij en tevreden met het eindresultaat. De Positie blinkt uit in creativiteit, professionaliteit en ontzorgen. Ze weten als geen ander hoe je een bedrijf moet lanceren en positioneren, zowel online als offline. "

Jannika uitslag
Jannika Uitslag Generatie Morgen

"Generatie Morgen heeft de De Positie ingeschakeld om ons merk volledig op de kaart te zetten. Als start-up wilden wij met een fris, modern en eigenwijs brand komen waarmee we een positieve impact maken op het HR werkveld. De Positie heeft dit perfect vertaald en vanuit een sterke merkstrategie een merkidentiteit neergezet. De Positie bracht onze ambities en missie tot leven in de vorm van een prachtig brand. De reacties op onze branding zijn erg positief en we merken dat het goed aanslaat bij onze doelgroep van innovatieve HR professionals."

Rutger Veerman profiel
Rutger Veerman Phillow

"De Positie heeft mij geholpen bij het opbouwen van onze eigen slaaplijn. Ze hebben mij van A-Z ontzorgt en ook positief verrast met het resultaat! De reacties op het merk zijn zeer positief en het merk is duurzaam ontworpen. Met de perfect uitgewerkte Phillow Brandbook met de bijhorende Phillowsofie hebben wij voldoende handvaten om ons mooie & nieuwe merk verder uit te gaan bouwen de komen de jaren! "